Holdbanya

Holdbanya

Durva színek

2017. január 31. - S.Carol

Na, akkor legyen valami a boldog új évben is. Tegnap kellett volna, akkor volt friss az élmény. Szóval most hazug is vagyok, legalább 20-szor elordítva, kétszínű, őszintétlen, valamint bántalmazó. Mindezt kibaszottul. Na jó, angolul a fucking talán nem ennyire súlyos, ezeknek a fantáziátlan briteknek ez az egy szavuk van mindenre.

Mindezt azért főleg, mert szoktam a neten beszélgetni hímneműekkel, uram bocsá' kicsit flörtölősen is, de egyáltalán semmi extra, most itt nem valami hard core net-szexre kell gondolni, csak úgy viccesen, öregesen, udvariasan. De tulajdonképpen azt is csak nagyon módjával. És amit Ő a facebook fiókomba belépve el szokott olvasni, majd (nem először) a szememre hányni. Hogy ez levéltitok? Kit érdekel? Cél szentesíti az eszközt...

De a bántalmazás még ennél is jobb, úgy bántalmazom, hogy megengedem időnként, hogy a nem velünk lakó nagyobb gyerekeim átmenetileg itt aludjanak. Kétségtelen, hogy mind a kettő viselkedési zavaros, nem alkalmazkodóak, nem simulnak be a rendszerbe, de bakker, a gyerekeim! Meg a lakásom! Az enyém, egyes-egyedül, akkor is ha együtt lakunk itt 13 éve és 3 éve az Ő fizetéséből. Mert 9 évig meg az enyémből finanszíroztam és ő semmit. És én vettem egyedül, nekem volt kisebb lakásom, nekem volt pár millám, én vettem fel a hitelt, amit egyedül én fizettem vissza. És együtt teremtettünk olyan helyzetet, hogy a gyerekeknek menniük kellett, amint nagykorúak lettek. A fiam drogos lett, most épp egy pszichiátrián regenerálódik, onnan szokott hétvégén idejönni. A lányom időszakonként külföldön dolgozik, és közben 1-2 hétre, hónapra itt köt ki. De van egy albérlete is vidéken, ott olcsóbb. És alkalmazkodni kell. És vannak gondok. Szóval bántalmazó is vagyok. Ez jó, nem? Vele vagyok bántalmazó...! Fucking layer, dishonest, two-faced and abuser. Ezek most durva színek...

A bejegyzés trackback címe:

https://holdbanya.blog.hu/api/trackback/id/tr2912171304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása