Holdbanya

Holdbanya

Hej! Hej!

2017. április 16. - S.Carol

Csak azt akartam bejegyezni még frissen (hajnali 2) és ropogósan, hogy nagyon csípem ezt a Gulyás Mártont. Tulajdonképpen most tudatosult bennem, hogy ez az a srác, akit anno tavaly a nagy közös elsősorban Sándor Máriás tüntetésen úgy konferáltak fel, mint Fekete György rémálmát és már akkor is nagyon tetszett, csak rosszul emlékeztem a nevére. Meg szintén neki törték el az ujját a kopaszok a Ligetben, de ez is csak most állt össze a fejemben. A mai tüntetésen is zseniális volt.

Amúgy vasárnap meg egy ideig épp Sándor Mária mögött haladtam, olyan magas az a nő, van vagy 190 cm, modellalkat és közelről is gyönyörű..

Akkor találkoztam 2 volt gimis osztálytársammal, ma 1 harmadikkal, kicsi ez az ország (mi egy vidéki megyeszékhelyen jártunk anno együtt suliba). A legközelebbi találkozót lehet egy közös tüntetéssel kellene megünnepelni.

Forradalmi a hangulat, remélem hatása is lesz. Marci meghirdette a szabad, egyenlő (vagy milyen) választási rendszert, ami azt jelenti, hogy semmi ilyen-olyan számítás, mindenki olyan súllyal vesz részt a parlamenti munkában, amennyien szavaztak rá.

A héten háromszor voltam tüntetni, most megyek és meghalok. De legalább nyugodtan, mert végre elmondhatom, hogy az ezelőttiekkel ellentétben már nem javítottam, hanem rontottam az átlagéletkort. Hej! Hej!

A bejegyzés trackback címe:

https://holdbanya.blog.hu/api/trackback/id/tr9112429337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása