Holdbanya

Holdbanya

Abúzusok lejtőjén

2017. október 20. - S.Carol

Na akkor most megpróbálom összegyűjteni, hány - főleg szexuális - bántalmazásnak estem áldozatul életem során. Ebbe minden olyan esetet beleveszek, amikor nem én akartam, hogy az történjen, ami. Illetve amikor valami autoritás vett rá olyasmire, ami eszembe nem jutott volna magamtól. Elöljáróban: nem vagyok frigid, ami a dolgok fizikai részét illeti, minden a legnagyobb rendben van... vagyis volt.

1. 7-8 éves voltam, mikor az uszodában az egyik úszótársam nagyapja sokszor beült velünk a meleg medencébe. Kedves bácsi volt, egy furcsa szokással. A víz alatt megfogta a kezemet és a farkához húzta, ami kemény volt és nagy. Egyszer elhívott, hogy vesz nekem napszemüveget. Az edző az uszoda kapujából parancsolt vissza. Pár nappal később a rendőrség vitte el az uszodából, mert valaki feljelentette. Nem mertem szólni senkinek.

2. Kb. ekkor volt, hogy a nálam 1 évvel idősebb lány unokatesómmal a nagymamánknál voltunk és a 6 évvel idősebb fiú unokatesóm bezárkózott velünk papa műhelyébe és ott maszturbált előttünk, kommentálva, hogy mit érez és minket is biztatott, hogy vetkőzzünk meztelenre. Mi csak röhögcséltünk, hogy milyen hülye, eszünk ágában sem volt levetkőzni és mikor kielégült, kiengedett minket. Nem szóltunk senkinek.

3. 12-13 éves voltam, mikor aludtam a nagymamámnál és arra ébredtem, hogy ugyanez az unokabátyám a bugyimban turkál. Nem mertem felfedni, hogy felébredtem, kis idő múlva kezdtem csak el forgolódni és látványosan felébredni, azonnal visszavonult. Sem neki, sem másnak nem mertem elmondani, ami történt.

4. Általános iskolás korunkban többször is láttunk egy pasit a parkban, ahová kiküldtek minket futni (tanár nélkül), aki a farkát mutogatta. Az a tipikus "mutogatós". Röhögcséltünk rajta, de azért valahol félelmetes is volt.

5. Egyszer Bp-re jöttünk az Operába a sulival. A buszon elég sokan voltak, de valahogy furcsa volt, hogy a mögöttem álló valahogy túl közel van és túl ütemesem mozog. Egy pasi a farkát nyomkodta a fenekemhez, mikor ránéztem csúnyán, állta a tekintetemet, gyorsan odamentem a többiek közé. Nyolcadikos lehettem.

6. 17 évesen egy építőtáborba mentem egyedül, mert valami funkcionárius voltam, a többiek előtt mentem egy nappal. A déliben várnom kellett 2-3 órát a csatlakozásra. Nekem ütközött egy középkorú férfi. Azt mondta, híres grafikus és ahogy hozzámért megérezte, hogy milyen szépek a melleim, szeretne lerajzolni. A vége az lett, hogy egy kapualjban kézzel elégítettem ki. Ez volt az első szexuális élményem. Nyilván nem mondtam el soha senkinek. A mai napig nem értem, hogy a francba történhetett meg...

7. Kicsit később összejöttem egy 21 éves fiúval egy rendezvényen, ahol csókolóztunk, eddig tetszett a dolog. Következő hét végén jött a vidéki városunkba (bp-i volt), egy szobát bérelt, mert az anyukám nem engedte meg, hogy nálunk aludjon. Abban a szobában én kishíján felmásztam a falra előle, alig úsztam meg a szexet, amire még nem voltam kész. Aztán később kész lettem, onnantól jött hozzánk minden hét végén. Szombaton este érkezett, 1.szex, vasárnap reggel 2.szex, ebéd után 3.szex, aztán elment. A fennmaradó időben tanult, mert egyetemre járt. 8 hónapig ment ez, közben hallgattam, hogy nem vagyok elég aktív az ágyban, végül kitettem a szűrét. A fogamzásgátlótól 10 kilót híztam, azt is hallgathattam, hogy kövér vagyok. Amint abbahagytam az Ovidont, 2 hónap alatt ment le a 10 liter víz rólam. A pasi hónapokig vissza akart jönni...

8. Gimi után jártam egy tanfolyamra.  A végén kellett írni egy tervet, amihez segítséget kértem egy régi ismerősömtől, aki egy fiatalabb kollégáját ajánlotta. Nagyon helyes fiú volt, elég népszerű is a városunkban. Egy vendéglőben találkoztunk, de nem jutottunk sokra a munkával, Ő ajánlotta, hogy folytassuk nála. Kicsit megrémültem, de kinevetett, hogy csak nem gondolom, hogy...? Elmentem, megcsináltuk a melót, aztán elkapott. Igazából tetszett a pasi, de fiatal voltam, nem voltam rá felkészülve, nem ezt akartam. Utána párszor még találkoztunk, igyekeztem megfelelni, de valami már az elején eltört bennem. Pedig tetszett volna, de rossz volt a kezdés.

9. Életem nagy szerelme hithű katolikusként azt mondta, házasság előtt nincs szex, kicsit meg is könnyebbültem. de aztán már vágytam rá és 5 hónap után ő is feladta, szexeltünk. Sokkal többet, mint amennyit kívántam. Olyan is volt, amikor kifejezetten ellenkeztem, ő pedig gyakorlatilag megerőszakolt. Mikor később felemlegettem, mindig azt mondta, hogy az teljesen jogos volt, abban a helyzetben nem mondhattam volna nemet. 3 évig húztuk.

10. Még eközben, a főiskolán történt, hogy jött egy országos hírű művész, tartott egy tök jó előadást a koleszban és a végén azt mondta, aki kíváncsi a legújabb, még készülő műsorára, meghallgathatja. Mentünk kb. 10-en, állati jó fej volt, utána még sétálni is kimentünk páran vele az éjszakába, nagy volt a vidámság. Mindezek után behívott a szobájába, azt mondta, csak nekem szeretne mutatni valami nagyon titkosat, mert látja, hogy erre a fajta humorra én vagyok a legfogékonyabb (ami amúgy igaz is volt). Csakhogy nem humorról volt szó... Becsületére legyen mondva, közepes huzakodás után futni hagyott, nem durvult el a helyzet.

11. Fősuli után Bp-re jöttem dolgozni. A munkahelyen összeismerkedtem egy középkorú mérnökkel, meghívott teázni. Gondoltam is, de jó fej, nem sörözni hív... Miközben sétáltunk, kérdeztem, hol teázunk? Mondta, hogy természetesen nála. Mondom: Izé? Mire ő, hogy ne legyek már ilyen kis vidéki liba, komolyan gondolom, hogy meg akar erőszakolni? Hát így tényleg elég idétlennek látszottam, bár volt már rossz tapasztalatom. Felmentünk, teáztunk, jól szórakoztunk, aztán rám vetette magát. Azért tudtam megszabadulni, mert kétségbeesésemben sírva fakadtam, akkor elengedett. Meg is fogadtam, hogy pasi lakására akkor megyek fel, ha tényleg konkrétan szexelni akarok, különben soha többé.

12. Egy régebbi fiúismerősöm egyszer megjelent az albérletem ajtajában. nem volt köztünk szerelmi viszony, csak barátság. Elhívott egy koncertre és utána ott is aludt nálam. Megágyaztam neki a földön, kimentem a fürdőszobába, mikor jövök be, ott ül a srác alsógatyában és közli, hogy szeret és vetné rám magát. Nagyon kínos huzakodás után értette meg, hogy nincs szex, se szerelem, se semmi, barátság VOLT. Új tanulság: pasit nem engedek be éjszakára a lakásomba, csak ha szexelni akarok vele.

13. Újra összefutottam a "grafikussal" a körúton. Ugyanaz a nekiütközés, ugyanaz a duma... Elmenekültem.

14. Ugyanennél a cégnél rendezett a KISZ szervezet egy olyan hétvégét, hogy a jelentkezők lemehettek a Balatonhoz, a cég nyaralóját kitakarítani, közben kaja-pia-buli. Fiatalok voltunk, lementünk a barátnőmmel. Az egész arról szólt, hogy a KISZ vezetők kit dugjanak meg. De lehetett nemet mondani, csak mégis kínos volt.

15. Az egyik, a KISZ kultúros (utóbb elég komoly országos hírnevet szerző humorista) később, mikor albérletet kerestünk, elvitt magához megmutatni a házat, amit bérelt addig, mert akkoriban vett egy saját házat. Úgy akart leteperni, hogy karnyújtásnyira volt a szárító, rajta kiteregetve a néhány hónapos fia pelenkái.

16. Egy este mentem haza, és arra lettem figyelmes, hogy a sötétben valaki követ. Siettem, ő is sietett. Szaladtam, az alak szaladt utánam. Berohantam a lépcsőházba, az ürge utánam. A hülye főbérlő belül bennehagyta a kulcsot, csöngettem és amíg kinyitotta, az ürge fél emelettel lejjebb totál nyíltan, nagy nyögések közepette durva szavak kíséretében maszturbált. Mikor kinyílt az ajtó, elrohant.

17. Szintén ebben az időben a kedvenc énekkarom kedvenc karnagya is tett "tisztességtelen ajánlatokat", de ezt csak nagyon érintőlegesen említem, mert imádtam és imádom a mai napig is, csak nem mertem, meg házas is volt... meg mint utóbb kiderült, az egyik legjobb barátnőm állandó szexpartnere is... De ez sem a visszautasíthatatlan ajánlat esete volt, de ajánlat volt, na!

18. Amennyire idióta vagyok... és ez már tényleg a tömény fájdalom magam iránt... összejöttem a későbbi exférjemmel és az egész úgy kezdődött, hogy pár nap ismeretség után elvitt az apja balatoni nyaralójába és ott nagyon-nagyon nagy vonakodás után a nagyon erőszakos fellépése után beletörődtem a szexbe. És egy ilyen indítás után hozzámentem és szültem 2 gyereket. Az egész házasságunk egy szexuális üldözés volt. Erre tényleg nincs mentségem. De legalább elváltam tőle...

19. Búcsúzóul azért jól be is húzott egyet, felrepedt a szám... mindezt egy forgalmas helyen, karomban a másfél éves fiammal... az emberek csak néztek... bizony, csak néztek, azt se mondták, ejnye te!

20. És újra összejöttem a régi nagy szerelmemmel, akiről már tettem említést. Most szúrom szíven magam épp. Bizony-bizony. És elég gyorsan kialakult a szexuális üldöztetés érzése. Eddigre persze már nyilván durván sérült voltam. A szex már egy alá-fölérendeltség volt a beteg agyamban, hiába szeretem a szexet, maga a viszony, hogy egy pasi megkap, ellenállást vált ki belőlem. Úgy érzem, legyőztek, ha szexre kerül a sor.

21. Ez már tényleg durva, de közben egyszer az Örsön megint a "grafikusba ütköztem". Megmondtam neki, hogy ha azonnal el nem takarodik, rendőrért kiáltok. nyomban eltakarodott. Három a magyar igazság...

22. Szóval, miközben régi-új pasival ment a kínlódás, az akkori cég elnöke is tett ajánlatot egy bulin. Ez megint az az eset, amikor bejött a pasi, de mégis... nős is volt, meg az alá-fölérendeltségi viszony is (nagyon jó állás volt és ott voltam egyedülálló anyaként a két gyerekemmel), meg nem is én voltam az egyetlen, mint utóbb kiderült... de itt belementem... felemás érzés, mert nagyon imponált... de nem kellett volna.

23. A szakítás a régi újjal verekedésbe torkollt, hátulról támadott, ütött, ahol ért, majd elrohant. Majd még hónapokig a "szerelmével" üldözött telefonon. És olyan valakire volt féltékeny, akire pont nem kellett volna.

24. Mostani emberemmel hamar kialakult a hatalmi harc. Hogy miért? Akkor is akart szexelni, mikor én nyilvánvalóvá tettem, hogy én nem. De ő de... Szex már nincs. De van gyűlölet. Mert ha szex nincs, akkor jó viszony sincs. De van anyagi függés, meg közös, mindenki által szeretett édes kisgyerek.

25. A szomszédban van egy raktár, eléggé homeless típusú alakok őrzik, de itt jövök-megyek naponta, köszönünk, váltunk pár szót. A minap volt náluk egy gyönyörű kutya, kicsit bementem megsimogatni, dumáltunk közben, volt ott egy ismeretlen roma pofa. Mikor már menni készültem, azt mondja csupa kutyaszőr vagyok, és valóban. Söprögetem magamról, erre odajön és a mellemről söpörve tapizni kezd. Azonnal mondtam, hogy ezt most fejezze be. Elképesztő... Undorító köcsögök, tényleg. Mármint az ilyen pasik.

Hát ennyi a történet a "kedves" férfiakról. 25 pont, ebből kettő verés, a többi szex. Elég durva. És lehet, hogy nem is emlékeztem hirtelen mindenre.

+1. Gimi elején volt azt hiszem. Volt valami kisebb betegségem, elmentem a háziorvoshoz. Mindig félmeztelenre kellett vetkőznöm, akármi volt. És egyszer az is megtörtént, hogy míg a vetkőzőben vettem le a blúzom, háttal az ajtónak, a doki bejött és hátulról átkarolva megfogta a melleimet. És mondott is valami dicséretet rá. Voltam vagy 15 éves, fogalmam sem volt, mit kell ilyenkor csinálni, úgy hogy jobb ötlet híján meg se mertem mukkanni.

De még egy vidám utóirat. Az előbb olvasok egy postot a facén, hogy ha olyan személy közelébe megyünk, akiről feltételezhető a bepróbálkozás, vigyünk egy kis "poloskát". Na, egyszer voltam egy olyan embernél a saját házában - igaz, "hivatalosan" - akinél zsebrevágtam volna egyet, ha akkor lett volna ilyesmi. Nevesítem is, Benkő Dániel volt. A háza tele van kisebb-nagyobb fallosz szobrokkal és megmutatta a nagyon sok darabból álló pinafotó-gyűjteményét is. Szemem sem rebbent... Ezek után jó hangulatban végigettük azt a menüsort, amivel nem sokkal később egy ilyen celeb főzőműsorban szerepelt - szuper volt - igaz kb. a kutyái is ettek a tányéromból, megmutatta a hangszereit, a borait, elénekelt pár számot a készülő kuplé lemezéről és tényleg nagyon helyes és előzékeny volt. Annyira jól éreztem magam, olyan gyorsan elrepült az idő, a végén kikísért és biztosítottuk egymást, hogy bár biznisz nem született, de kölcsönösen nagyon örülünk a megismerésnek. Na, ez csak arra volt példa, hogy rossz hírű ember is lehet nagyon jó fej és a látszat ellenére nem egy szexuális ragadozó.

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://holdbanya.blog.hu/api/trackback/id/tr5113028272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

közép dunántúli régió 2017.10.20. 15:32:17

Hm, ez egészen szórakoztató volt.

Manka88 (törölt) 2017.10.20. 15:47:55

zaklatás címen leírod, hogy kivel keféltél? azért az, hogy 17 évesen kézzel egy kapualjban kielégítsz egy vadidegen pasit elég sokat elmond nemcsak róla, az egész hátteredről, családodról, életfelfogásodról...

repuloske 2017.10.20. 15:51:42

Úgy látszik, nem volt téma, hogy ilyen mesét leközöltek.

fenrirr 2017.10.20. 15:55:29

Hm a 25 pontod inkább arra példa, hogy mit jelentenek a #metoo-k a facebookon, mindenki áldozatnak érzi magát aki nem a nagy Ő-vel feküdt le illetve, ha hibázott. Komolyan vicces volt a listád, az, hogy hülye vagy vagy hibázol az szexuális kényszerítés/zaklatás nálad? Igen láttam, valóban voltak olyan pontjaid is amik jogosak és szomorú, hogy megtörténhet, de a többsége nem zaklatás, nem kényszerítés, hanem a saját hibáid illetve szexuális életed gyűjteménye.

Mester.Tamás 2017.10.20. 16:00:05

Azért az a 7-es pont . . .

Ha már az első alkalommal ilyen tapló volt, ahogy te írod, a falra másztál tőle, hogy ne kelljen szexelni, minek szűrted össze a levet után 8 hónapon keresztül?

Ez teszi súlytalanná és nevetségessé ezt az egész metoo kampányt, mert a 7es pont alanya ugyanolyan súlyúnak gondolja, mint az, aki valóban bűncselekmény áldozata volt.

Lady Ann 2017.10.20. 16:22:32

@Manka88: ÉÉÉÉSSS: a 3. hozzászólás máris áldozathibáztatás. Gratulálok, nyert egy hangszórót, kedves Manka88!
A többieknek csak jókívánságaimat tudom átadni.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2017.10.20. 16:42:19

Nem sorolnám ide mind a 25-öt, de a fele is bőven elé ahhoz, hogy rendszeresnek nevezzük a dolgot. Mivel nem egy és nem kettő alkalom, elkezdeném a lelki hátterét, attitűdjét kutatni és fölépíteni egy olyan személyiséget, amelyik NEM válik áldozattá. Ha a megfelelő érdeklődés megvan hozzá, olvasmányok sokat segítenek, ha nem tudnád merre indulj ilyen vonalon, szakember segít. (Nem gyógyszerrel.)

fenrirr 2017.10.20. 17:17:27

@Lady Ann: Hagyjuk már ezt az áldozat hibáztatás dolgot mert baromi idegesítő, hogy nem lehet értelmesen beszélni egy témáról, mert jön a joker érv. Mitől áldozat, mert azt mondja? Mi alapján? Hogyan lehetne áldozat hibáztatás akkor, amikor még nem is beszélhettünk arról, valóban áldozat-e? Vagy ez bemondásra megy? Ülök a széken és ha épp úgy gondolom, akkor én is áldozat vagyok? Mert egy üres szobában ülve vagy ezer dolgot bármelyik ember tlálhat a nem tökéletes életében ami krvára áldozattá tehetné, mégis mostanában terjedt el ez a baromság, hogy a nők az életük legkisebb legapróbb kellemetlenségeiket, kényelmetlenségeiket és mindent más hibájának gondolnak. Az élet nehéz és baromi bonyolult néha kényelmetlen is és ennek mi vagyunk a legtevékenyebb részesei, mindeközben a modernkori feminizmus ebből teljesen kivonult és miközben azt állítja, hogy a nő erős legalább annyira mint a férfi, azt is mondja, hogy semmiért nem hibás a nő (nem te, én vagy bárki, hanem a nő úgy általában nem lehet hibás semmiért, mintha minden tulajdonságát az definiálná, hogy ő nő ami egy iszonyat nevetséges paradoxon a feminizmus szövetében hiszen közben arról beszélnek, hogy minden nő más és egyéniség). Jó lenne valóban arra tanítani a nőket, ami elvben a feminizmus lényege lenne, hogy egyenlőek és erősek és tenni is a világ történései ellen, nem pedig azon picsogni, hogy ki hogy fogott meg és csak azért nem tudtam védekezni, mert erre tanítottak és jaj a tárasadalom hibája stb. véletlenül se a modern feminizmusé aki áldozatokat nevelt minden nőből. Krva könnyű úgy élni, hogy semmiről nem tehetsz, ha hibázol az is a patriarchátus miatt van, ha rossz pasival szűrted össze a levet akkor tuti mentális kényszerítés volt és az az érv utólag, hogy fogalmam sincs miért voltam vele elég arra, hogy máris szexuális zaklatás vagy erőszak legyen a csaj fejében, sose kell így szembe nézni a hibáival és amíg újra és újra elköveti csak a saját hibájából és kerül rossz helyzetekbe ráfoghatja a társadalomra. A modernkori feminizmus a legkártékonyabb eszme ami valaha létrejött, mert az emberiség feléből gyenge önállótlan áldozatot a másik feléből elkövetőt akar csinálni, mindeközben olyan vélemény terrort tart fenn még a szavak szintjén, hogy értelmesen vitázni vagy beszélgetni se lehessen erről , és közben feszültséget is szül a két nem között és el is távolítja egymástól őket. Eközben a feminizmus a saját pecsenyéjét sütögeti és önmaga az ami próbálja a feszültséget és a különbségeket fenntartani és generálni, mert egészen addig "szükség" van rájuk.

Manka88 (törölt) 2017.10.20. 18:02:21

@Lady Ann: megis miben vagy aldozat amikor egy kapualjban kivered egy idegen pasi farkat? Hogy kerultel oda? Nem volt egesz budapesten senki aki meghallotta volna az eszeveszett kialtasod? Vagy erdekesebbnek tunt belemenni valamibe aminek nem tetszett a vege? Szerintem te a ferjeddel valo szex utan is azt mondanad hogy o a hibas. Te mindig aldozat... micsoda veletlen?
Engem egyszer molesztaltak , egy eletre megtanultam milyen szituaciot keruljek... ugy latszik nyuszika te szopni jarsz ide. De harsogd csak hogy aldozat vagy, akkor kellett volna igy kiabalni amikor egy vadidegen pasi a kezdbe teszi a farkat.

S.Carol 2017.10.21. 10:11:38

Nahát, milyen érdekes, azt hittem, a blogot magamnak írom, két éve soha senki nem írt hozzá semmit. Mindjárt kiegészítem, eszembe jutott még 1 pont. Amúgy tegnap olvastam egy cikket, Bombera Kriszta fb oldalán találtam, hogy minden abúzusnak számít, amit nem akarsz. Majd linkelem.

S.Carol 2017.10.21. 10:31:00

@Mester.Tamás: A kérdés jogos. Fiatal voltam, tapasztalatlan, önbizalomhiányos, megfelelési kényszeres...

S.Carol 2017.10.21. 10:40:50

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Hol közölték le? Engem is meglep az érdeklődés. Ez egy kis "titkos" napló, főleg magamnak írogatom, pár ismerősön kívül senki nem tud róla...
süti beállítások módosítása